19 Oktobar 2017

Nova stranica za ljubitelje brenda Mopar sa područja Evrope, Bliskog istoka i Afrike pokrenuta na Facebook-u

Nova Facebook stranica (link) brenda Mopar za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike, virtuelno mesto na kom poštovaoci ovog brenda mogu da se okupe pod znakom autentičnih zajedničkih vrednosti kao što su poverenje, posvećenost, inovativnost i održivost, kreće sa radom. Ove vrednosti predstavljaju osnovu projekta pokrenutog na najpoznatijoj društvenoj platformi na svetu. Treba napomenuti i da Facebook stranica brenda Mopar® već ima preko milion i sto hiljada aktivnih pratilaca.

Ljubitelji brenda Mopar na društvenim medijima imaju novu adresu na kojoj mogu da otkriju slike, video snimke i novosti o proizvodima i uslugama iz ponude brenda koji može da se pohvali dobro pokrivenim prisustvom u preko 150 zemalja i izuzetnim asortimanom proizvoda i usluga, pored širokog asortimana dodatne opreme, originalnih rezervnih delova i ugovora o uslugama, uključujući i efikasni višejezični ugovor o korisničkoj podršci. Sva ta pomoć omogućava besprekornu brigu, kako o vozilu tako i o vozaču, garantujući kvalitet i bezbednost pružanjem originalnih proizvoda napravljenih od strane istih ljudi koji su konstruisali i proizveli sama vozila. To Mopar čini idealnim partnerom od poverenja za sve vlasnike vozila grupe FCA.
Na novoj Facebook stranici brenda Mopar za područje Evrope, Bliskog istoka i Afrike, dostupnoj na engleskom jeziku, korisnici mogu da stupaju u kontakt sa ostalim obožavaocima širom sveta i da dele svoj entuzijazam u pogledu postprodajnih proizvoda i usluga. Na stranicu za obožavaoce će vremenom biti dodavane informacije, novosti i promocije. Pored toga, neke objave će korisnike linkovima usmeravati na stranice drugih brendova grupe FCA na društvenim mrežama, stvarajući tako koristan krug korisnika iz svih oblasti Grupe, u savršenoj harmoniji sa konceptom „Vama na usluzi” koji karakteriše novu komunikaciju brenda Mopar i potvrđuje fokusiranost svih njegovih proizvoda i usluga na korisnika.
Nova Facebook stranica potvrđuje nameru brenda Mopar da digitalno iskustvo svojih korisnika učini angažovanijim, istovremeno nudeći brže, sveobuhvatnije usluge koje idu u korak s najnovijim tehnologijama. To demonstriraju novi institucionalni sajt brenda Mopar (http://www.mopar.eu), kao i inovativni alati poput usluge „Online Booking” koja omogućava zakazivanje u ovlašćenim servisima direktno preko interneta i privatne oblasti („myAlfaRomeo”, „myFiat”, „myFiatProfessional”, „myJeep”, „myLancia” and „myAbarth”) kojima se može pristupiti preko sajtova brendova grupe FCA posvećenih vlasnicima i korisnicima.

Strategija brenda Mopar usmerena na unapređivanje i pružanje jedinstvenog vozačkog iskustva sada se širi i na društvene medije, nudeći nov kanal za efikasno pružanje odgovora na širok spektar potreba i zahteva.

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Slike


Preuzmite