25 Maj 2018

Evropska modna turneja novog modela FIAT 500 Collezione završena u Madridu

  • Evropska turneja novog modela FIAT 500 Collezione završena je danas, nakon prisustva na najprestižnijim modnim pistama Evrope – od Milana i Londona do Berlina, Pariza i Madrida.
  • Specijalna serija modela otkrila je svoj moderniji karakter u zanimljivoj dvobojnoj karoserijskoj nijansi „Primavera“, učestvujući na pet spektakularnih lokacija, dolazeći u dodir sa svetom mode, umetnosti i dizajna.
  • Uz ekskluzivne kombinacije boja i materijala, prilagođene detalje i vanvremenski duh, 500 Collezione je 30. specijalno izdanje legendarnog modela koje je predstavljeno u poslednjih jedanaest godina.
  • Sad već u svojoj jedanaestoj godini,  model 500* zabeležio je svoje najbolje rezultate na tržištu do sada, uz preko 74.000 prodatih automobila širom Evrope u prvim mesecima 2018. godine.

Poslednja etapa Evropske modne turneje koja je odvela novi 500 Collezione u velike gradove – od Milana i Londona do Berlina, Pariza i Madrida, svetskih prestonica mode, stila i umetnosti – završena je juče. Model 500 Collezione – u dve karoserijske verzije, hečbek i kabriolet – pozirao je na ovim modnim pistama. To je  najnoviji  automobil dizajniran u slavu legendarnog modela FIAT čija transformacija traje preko 60 godina, dok istovremeno ostaje dosledan svojim vrednostima kako vreme prolazi.

Evropska turneja modela 500 Collezione počela je 18. aprila u Milanu, najpoznatijem modnom gradu u Italiji sa kosmopolitskim duhom, tokom Milanskog salona nameštaja, jedne od najuzbudljivijih i najposećenijih nedelja u godini. Ovaj događaj takođe je bio i nacionalna pretpremijera italijanskog remek-dela, koji je poput prave filmske zvezde uveličao crveni tepih hotela Magna Pars Suites, nedaleko od stare železničke stanice Porta Genova i živahne ulice Via Tortona – žile kucavice mode i dizajna – kako bi se predstavio novinarima, fotografima, uticajnim ljudima i ljubiteljima modela. U zanimljivoj i modernoj prolećnoj dvobojnoj nijansi, prigodno nazvanoj „Primavera“, model 500 Collezione ponosno je pokazao svoje šarmantne stilske detalje za ljubitelje italijanskog dizajna, poput svetlo hromiranih ukrasa na prednjem braniku, haubi i kućištima za retrovizore koji predstavljaju moderan pogled na neke od najupečatljivijih odlika njegovog prethodnika.

Elegancija i temperament, eksluzivnost i tradicija. Isti elementi učestvovali su i u drugoj etapi turneje u Londonu, gradu u kom je dom našlo najviše modela Fiat 500 van Italije. Ujedinjeno Kraljevstvo drugo je po veličini tržište u EMEA regionu. Za ovu priliku, novi 500 Collezione predstavio se ispred modernog studija Ice Tanku prometnom delu grada Covent Garden, gde su prolaznici zastajali da mu se dive i fotografišu ga. Ne postoji bolja pozornica za ovo novo viđenje svetske ikone koja se ovde oseća kao kod kuće još od Ludih šezdesetih, kada je London bio modni centar sveta, a trg Pikadili bio prestonica novih društvenih struja, muzike i umetnosti. Kao i u prošlosti, i sada je FIAT 500 bio tu sa svojom uzbudljivim osećajem slobode i zabave. Ovo je jedan od razloga apsolutne ljubavi koju mu pružaju stanovnici Londona koji su potpuno oduševljeni ovim gradskim automobilom.

Nakon Milana i Londona, turneja modela 500 Collezione uputila se u Berlin, metropolu koja nikada ne spava i u kojoj je lako izgubiti se na popularnim mestima, veličanstvenim spomenicima, jedinstvenim muzejima umetnosti i hramovima tehnike. Novo specijalno izdanje zvezde ekskluzivnog događaja održanog u ultra modernom studiju Bridge na ostrvcetu Seestraßeninsel u Vesthafenu, prelepoj lokaciji na promenadi poluostrva u srcu Berlina, gde je javnost saznala nešto više o uzbudljivoj opremi koja čini ovaj automobil pravim tehnološkim draguljem.

Na primer, u pogledu povezanosti, 500 Collezione nudi opcionalni radio Uconnect LIVE visoke definicije od 7 inča sa kojima dolaze i funkcije Apple CarPlayTM i Android AutoTM i sistemom za navigaciju sa mapama Tom Tom. Kao opcionalni deo opreme, takođe su dostipni TFT ekran od 7 inča, najveći u svojoj kategoriji, kao i sistem Beats Audio Hi-Fi za ljubitelje muzike.

Gosti modernog studija Bridge takođe su bili zadivljeni odabranim modelima Fiat 500 Mirror, Fiat 500 Riva, Abarth 695 Rivale i Abarth 695 XSR Yamaha, koji predstavljaju samo neke od 30 specijalnih izdanja zasnovanih na modelima brendova  Fiat i Abarth koji su predstavljeni tokom prethodnih jedanaest godina. Nije slučajnost što je FIAT 500 oduvek bio taj koji postavlja trendove i koji je ostao veran sebi i pored toga što je bio shvatan na različite načine tokom vremena, ostvarujući tako vezu sa legendarnim brendovima iz sveta mode, luksuznih jahti, umetnosti i sporta, između ostalih, uz niz specijalnih izdanja stvorenih za istraživanje teritorija koje nisu uobičajene za jedan gradski auto. Trideseto specijalno izdanje upravo je novi model 500 Collezione koji ide stopama  serija 500-60 i Anniversario, predstavljenim u čast jubileja koje je obeležen prošle godine - 60 godina postojanja legendarnog modela FIAT.

Zasigurno, jedna od stanica uzbudljive turneje modela 500 Collezione bio je i Pariz, jedan od najvažnijih prestonica svetske mode. Mesto događaja za četvrtu etapu turneje bila je prelepa zgrada La Maison u naselju Issy les Moulineaux, dragulj arhitekture koji se nalazi u romantičnoj ulici uz obalu Sene, gde je novo specijalno izdanje FIAT 500  poziralo na jednoj od najekskluzivnijih modnih revija. To je bila savršena lokacija u najelegantnijem gradu Evrope u kojem se nalaze najčuvenije kuće visoke mode.
Elegantna hromirana oznaka Collezione, ispisana iskošenim slovima na vratima prtljažnika novog modela 500 Collezione, ističe se kao moderan logo na odeći visoke mode. Mnogi elementi automobila direktno se odnose na svet mode i dizajna, poput novih zanimljivih prolećnih boja karoserije, uparenih sa standardnim alu-felnama od 16 inča. Paleta uključuje dvobojnu (belo i sivo) nijansu „Primavera“ i dvobojnu (belo i zelenu) nijansu „Aquamarina“, pored nijanse „Taormina Ivory“ koja dolazi kao alternativa nijansi „Gelato White“ i plavoj „Blu dipinto di Blu“, pri čemu su sve ukrašene prepoznatljivom sivo-belo-sivom poprečnom linijom koja se prostire čitavom dužinom automobila. Ista svedena elegancija prisutna je i u unutrašnjosti automobila, uz originalne kombinacije, poput one na kontrolnoj tabli – u beloj za dvobojnu nijansu „Primavera“, zelenoj za dvobojnu nijansu „Aquamarina“, ili u boji koja odgovara drugim karoserijskim nijansama. Naravno, svež tematski izbor boja inspirisanih modom nalazi se i u unutrašnjosti uz dvobojna prugasta siva sedišta, krov boje slonovače i ugravirani logotip 500 i logotip Collezione na otiračima.

Nakon Milana, Londona, Berlina i Pariza, evropska turneja modela 500 Collezione završila se juče u Madridu, u monumentalnom hotelu Only You Atocha, u srcu umetnosti i kulture španske prestonice, u blizini najvažnijih muzeja i butika sa najelegantnijom odećom u gradu. Pristupačna, svetla i sa spektakularnim dvorištem, ova lokacija je savršen spoj tradicionalne madridske arhitekture i savremenog dizajna koja u sebi nosi sofisticiran pogled na novo i staro. Isti način razmišljanja deo je i modela 500 Collezione koji je nepogrešivo upravo 500 zbog toga što u sebi sadrži sve odlike jedne od najproslavljenijih italijanskih ikona u svetu i istovremeno šalje ovaj simbol italijanske kreativnosti u svet. Na ulicama Madrida takođe se emituje i reklama „Novi 500 Collezione, inspirisan sobom“ kao propratni materijal svetske premijere novog specijalnog izdanja. Od strane producenata iz marketinške agencije Lio Barnet (Leo Burnett) i u režiji Lasla Kadara (Laszlo Kadar), dolazi reklama u kojoj se 500 Collezione pojavljuje kao top model kojem nije strano da bude zvezda najpoznatijih svetskih modnih pista. Vidimo automobil u svojoj elegantnoj dvobojnoj odori u kadru pametnih telefona kao savremene zamene za već zastarele filmske kamere. Vozi ga lepa mlada manekenka koja je aktivirala funkciju za slikanje selfija. Savršeno se osećajući kao diva, 500 Collezione polako se pretvara u režisera reklame, fokusirajući se na sopstvene stilske detalje, dok se sasvim ne odluči da završni kadar može da prođe i bez mlade žene, jer je automobil prava zvezda revije. Nije slučajno što je ovo savršena uloga za autentično italijansko remek-delo koje već decenijama ima uticaja na modu, društvo i navike ljudi. Drugim rečima „zauvek legendarni, zauvek 500“.

Predstavljen na tržištu 1957. godine i tokom godina proglašen za simbol masovne motorizacije u Italiji, model FIAT 500 redizajniran je 2007. godine u kojoj je novi model, uskoro i svetski fenomen, imao svoju premijeru. Ovo se vidi iz činjenice da se više od dva miliona proizvedenih automobila prodaje u preko 100 zemalja širom sveta. Preko 80% prodaje odvija se van Italije. Potvrđujući svoj uspeh, model 500* najprodavaniji je u svom segmentu u Evropi od 2013. godine. Pri tom, u prva četiri meseca 2018. godine, model 500 našao se na vodećem mestu na tržištima devet zemalja (Ujedinjeno Kraljevstvo, Španija, Belgija, Švajcarska, Portugal, Austrija, Mađarska, Hrvatska i Slovenija) i među prva tri u još sedam (Italija, Nemačka, Francuska, Švedska, Slovačka, Rumunija i Bugarska). Uspeh je nezaustavljiv i u prva četiri meseca 2018. godine, u jedanaestoj godini proizvodnje ovog modela. Model 500* srušio je sopstveni rekord uz preko 74.000 automobila prodatih u Evropi.

 

* Verzije modela Fiat 500 i Abarth 500 ukupno.

Najnoviji video snimci

Napredna pretraga

Traži...

Od
Do
Traži

Povezane slike